TÄSTÄ SE ALKAA!
5.11.2014

Oh my god en uskalla liikkua ettei netti taas lopeta toimimista. On ihme että pääsin tähän asti! Mulla on ollu jäätävä ostossessio joka huipentuu näinä päivinä kun mun tilaukset tulee! Aattelin alottaa postaamisen tänään ettei kaikki tulis niin ryminällä. Aaand it's gone, mun 3G nimittäin, mut voin silti jatkaa kirjottamista!☺

 Jeeee! Hyperglitterlakkoja hmltä! Ostin joskus viimevuonna just tota samaa pinkkiä glitteriä mut eri pullossa, sitä tais vaa olla vähemmän ja se oli muistaakseni puolet kalliimpaa for some reason :D 
Anyways nää on 2 e kappale ja aaah ♥♥ 
Kattokaa nyt niitä :))
Ehkä voisin silti käyä ostaa viel sen ranskissetin ja sen yhen glitterin nii mun elämä ois complete ainakin hetken.

  Sit mun eka aurinkopuuteri ikinä! Oisin halunnu sellasen ihanan jossa on kohokuvioaurinko joka ois ihan mahtava mut se oli joku superkallis nii ehkä unohan sen ja päätän että tää on parasta mitä voi olla :*
Superinspis meikkauksen suhteen at the moment! Oon lataillu 2014 kauden Project Runwaysta (onkai se suomeks muodin huipulle?) ja ai että ♥☻
Haluun kultasen kulmakarvat ja kultaset posket ja valkoset ripset ja laittaa huulipunaa pensselillä :D Täst se lähtee! Mut pitää kokeilla kaikkee. 

Ja muut ostokset liiittyy sit kämppään ja tää tulee olee iha erilainen! ☺See you soon!

Paitsi ainii mun ihana päivän suunnitelma : nyt kun on taas koeviikko (♥) meen kirjastoon koko päiväks ja seikkailen siellä sukkasillee ja luen ruotsia ja teen matikkaa ja vouu friends suosittelen kirjastoo koska ite en tykkää opiskella kotona yhtään koska sillon kone ja jääkaappi kutsuu vähä liian usein ja tulee sellane levoton pakkopäästäulos fiilis :D Ainaki Jyväskylän pääkirjasto on niiiiiin iso et tuntuu et ois jossai ulkona muutenki XD

Muutttaaa nyt much excited ja ihan kahvissa (sisäisesti) jatkan matkaa syömään koululle ilmaseks pummi ku oon hehe !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti