LOGITECH Z623
 6.11.2014
Ihana biisi jonka just löysin ♪ ♫
Mun verkkokauppa.com tilaus tuli ☺Tilasin myös kahvinkeittimen mut en jaksanu kuvata sitä enkä muutenkaan välitä oikee mistää muusta ku mun kajareista nyyt♥ ooh ja mä ku pelkäsin ettei niistä lähe ääntä :'D

 1. ekohiirimatto 7 €
2. kuulokkeet 10 €
3. söpö hiiri (oon käyttäny touch padia joku puoltoista vuotta ja en melkee osannu enää käyttää hiirtä XD) joku 13 €
4.elämäni ensimmäinen fööni! :D 20 €
5. maalarinteippiä XD
Yes nää on ihan tylsiä koska!

Jos joskus ostatte popit nii suosittelen ☺☺☺
En ees uskalla todellakaa laittaa täysille :D Mut siis nää oli 150 €.

Nyt oottelen viel jos tänää tulis pöytä ja hylly mut kello on kohta jo 6 et kai ne sit tulee huomen jos sillonkaa ;( Ois ollu parasta jos ois tullu tänää nii huomenna jos tai kun mun luokkalaiset tulee nii tää kämppä ei ois näi tyhjä edellee :D Aika säälittävää jo miten hidas oon sisustamaa, olin sillee herranjumala oon asunu täs jo 2 kuukautta kunnes tajusin et oon asunu jo 3 XD 

Mun huominen bilsankoe menee kyl iha viduillee ku keskityn vaa musiikkiin D: Haluisin jo tehä ennen ja jälkeen postauksen mun kämpästä äää :D Ja sit haluun pitää ananasbileet täällä ♥♥♥ läpällä :* koska ananas

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti