OSTIN HAMSTERIN!!
18.4.2015

♥ Tässä on kuva mun vammasesta rotasta nimeltä Teemo :D (voidaan myös timoksi kutsua XD) 
Käytiin seikkailemassa Jyskässä (paikka Jyväskylässä) eikä osattu parkkeerata ja sit mä juoksin sinne ovelle sillee LOL kun en tienny missä oon ja mitä tapahtuu ja sit siel tuli se tyyppi jonka piti myydä mulle hamsteri ja sit sillä oli hillopurkki kädessä ja mä mietin että mitä ihmettä siellä on ja sit se aukas sen ja siellä oli ihan pikkunen hamsteri! :D Yllätyin koska emmätiedä se oli hillopurkissa. How cute♥! 
Laitan sit myöhemmi paremman kuvan Teemosta (--: atm se nukkuu 

 Asiasta toiseen, joitai ostoksia viime ajoilta, mulla ois kivoja asioita joita pitäis kuvata mut jos kuvista tulee huonoja nii en jaksa yrittää uuestaa :D Mut löysin tällasen keksipurkin kirpparilta eurolla ja se on täynnä pyramiditeetä nyt! ☻♥☺ 
Sit ostin myös kilpikonnalautasen jonka koipi näkyy vähäsen mutta en saanu siitäkää kuvaa :( mut se on fabulous 
ja btw! Tiedätte varmaan ne liptonin pyramiditeeet niii suosittelen lemon macaroonia :D se on hyvää JA vihreetä ja tuoksuu oikeesti ihan leivoksille :*


 Ää olin nii tyhmä mutta kun siis, täytän 18 (olin kirjottanu aluks 13 for some reason ja repesin)  puolen kuukauden päästä! Ja olin sillee woow voisin ostaa hajuveden sen kunniaks koska en oo ikinä ostanu uutena ja myös halusin omistaa laukun since mulla ei ole yhtään laukkua xd (oon olevinani nainen) NII  en jaksanu sit oottaa ja tuhlasin mun rahat hetkenmielijohteesta hajuveteen joka tuoksuu aina vaan enemmän pahalle XD en voi sietää sitä! 
Älkää kysykö miksi koska en tiedä :D mut ei se mitää. Noi kaikki muut mitä testasin tuoksuu paremmalta especially toi versace :3 mut se oli ihan liian kallis!

Opetus on se että en osta enää mitää! :D Tästä lähtien ostan vaa aineettomia asioita, mun synttäreiden jälkeisenä päivänä, 9.5 me mennää väriestejuoksuun! Siihen voi hyvin käyttää 44 € ♥


ps. otan kuvan tosta laukusta asap - mut älkää ostako laukkuja ne sattuu olkapäähän ja tuntuu muutenki liian hienolta :D 

Tääl mä elelen, katoin 2 jaksoo game of thronesia<3 ja nyt ootan että eräs ihmisrotta tulee viihdyttää mua ja mietin että mistä saisin ruokaa ettei mun tarvii syödä hamsterijutskia. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti