ASUNTOPOSTAUS!
21.1.2015

Heyyy again ☻Kämpässä on tapahtunu niin paljon muutoksii muutosta lähtien ja nyt oon vihdoin oikeesti tyytyväinen tähän! 

 Ahh ensin mun loved ones! Kirppikseltä 70 snt kappale twiningspurkkeja♥ aiettä! 

Tilasin europostersilta julisteita ennen jouluu, ihan mahtava sivu ja paljon halvempi ku vaikka allposters josta eka katoin :)! Tää buddha on fabulous vaikka tippu tosiaan seinältä tänään aamulla ja repes alhaalta vähän mikä oli semiärsyttävää :--D 
Elämä voi olla vähän vaikeeta isojen julisteiden kanssa... Tää maksaa kai sen 29.90, mut mä tilasin sieltä just sillon ku oli joku tarjous niin maksoin ite tyylii 20 euroa vaan. 

 Sitte jätttiviuhka kirpparilta 3 € ☺
Se ei vaa oo oikee missää vielä kuten ylemmästä kuvasta näkyy.

 Ihanaaaa♥ 
ku sain joulun jälkee ton telkkarin mun kämppään ja käytän sitä myös koneen näyttönä nii käännän sen aina välil tv:ks :D 
Parasta kattoo uutisia tai okei lastenohjelmia aamulla :DD. 
Ainii ja tässä näkyy toi kartta, se oli tyylii jotai 30 euroo ja kartathan on ihan parasta obviously♥

 Sit sain äitiltä lainaa ton pöytäliinan ja löysin oranssit verhot jotka ei kyl yhtää näytä miltää tässä kuvassa XD 

Ja täs mä sit dataan♥Paljonpaljonpaljon paitsi yhyh en enää ku en keksi enää tekemistä koneella :D joululoma oli kyl hauska ku datasin yksi päivä 14 tuntia putkeen, joo mitä ;D Pelasin sanapelii.... 

1 kommentti: